måndag 4/4

fjärde april, wtf !!
fan inte långt till påsklov (prag) nu !!
fick reda på att vi åker 20e istället för 21e också,
fan vad jag längtar ! kommer bli så jävla kul.

har haft en seg dag i skolan.
gick upp kl 6 o insåg att jag skulle komma hem först om 15 timmar.
då ville jag verkligen bara skjuta mig o fortsätta sova.
men jag kämpade mig upp o gick till skolan,
sedan jobbade jag även 16-20 också.
känns rätt bra efteråt, fast varför sitter jag här är frågan ?
har naturkunskapsprov imorgon o borde verkligen plugga.
men aaaa ... hehhhehehe.
tyskaprov på onsdag också, läsförståelse.
verkligen inte min starka sida i tyskan om man säger så.
inte lisas hellr, eller vad säger du ff ? ;) haha

nu ska jag iaf hoppa in i duschen o sen plugga.
hoppas jag. om jag orkar. får se.
pussssssen


v i l l  h a  s o m m a r
v i l l  v a r a  b r u n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0