måndag 11/4

häääjjj !
fan vilken go dag jag har haft idag !
började kl 10 i aulan, prisutdelning + nåt londonstipendie.
aa, så va vi där i typ en halvtimma,
lyssnade lite på några människor från svensk handel osv.
efter det åkte jag o lissygirl in till stan.
fixade några grejer (tänker inte säga vad, ång-hest)
o sen åkte vi upp till skolan vid kvart över 12 igen.
-
mötte upp hanna o vendela o satte oss på muren en stund.
mami kom vid 10 i, hade utvecklingssamtal i 10 min.
hon körde mig till torget o jag åkte hem,
and now here i am ! hehe
-
ikväll ska jag faktiskt på körskolekurs.
tror att det är rätt segt, men lika bra att få det gjort.
nu ska jag skriva en liten rapport om ullared,
sen kolla greys o sen åka.
pusspuss !
-
jag o min lelle bebbe för nån månad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0