lördag 2/4

hejjj !

åh vilken underbar dag det var igår.
var i skolan o det var lite segt,
drog o simmade för jag trodde mitt knä var bra,
det gjorde jätteont o det var ju ifs inte så jävla bra.

men när jag hade vart hemma o bytt om en snabbis,
o åkte tillbaka till stan blev allting jättebra.
mötte upp lite gosisar vid cappuccino o va där en liten stund.
sedan drog jag, elin o freija till espresso house.
satt där o felli o nåra kom.
vi gick runt lite i stan o så, sen drog elin hem o det va bara jag o frey kvar.
vi käkade lite thaaaaai sen drog vi till bergakungen.
såg som sagt no strings attached o den var bra.
inte jättejättebra, men det räckte ju med att få se ashton så fick man ett lyckorus.
jag är så kär i honom så det finns inte. han är min framtida man.
victor hämtade upp oss på vägen hem o så åkte vi hem o nanade.

idag har jag jobbat från 12-16.
lite segt men det är ett av mina få pass i april så jag får stå ut.
nu har jag nanat lite o duschat o kollat greys,
ska strax åka ner till åkered o hämta upp hanna o vendela.
ska även köpa med mig lite sushi hade jag tänkt.
ikväll ska vi till anton o det kommer bli jättetrevligt tror jag !

pussss på er


alltså .. ser ni hur SNYGG han är ?!

Kommentarer
Postat av: f

JAG SER

2011-04-03 @ 04:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0