lördag 16/4

tjaaa loverss

fan va kul vi hade igår !
riktigt grym kväll.

började med att fixa mig hos felli.
lisa kom dit också, o sen körde papi oss till sara.
däär skulle vi käka middag o så,
fast med tanke på förra året (sjukt spårat) så skulle det inte vara fest efter.
vi va typ 20 st på middagen, jättetrevligt verkligen !

sedan började folk dra sig mot lite olika ställen.
sist drog jag, elin, sara, emelie, lovisa o fränkel till fredrik.
där hade vi riktigt roligt verkligen.
allting är väldigt oklart men vi hade så sjukt kul.
dansade jättemycke heheeheh o nöp varandra i armarna.
kul vare iaf ! hihiihih
papi hämtade mig, elin o emelie med värra o nisse i bilen vid halv 3.
time to go home .. ? hehe.

drog ett gött nattkäk me ballerinakakor när vi kom hem,
sen deckade jag i min säng.
tack elin för att du tog så fina kort på mig.
btw elin, mysteriet med rullgardinen är löst ! mami drog ner den imorse.
hehehehe.
lite för borta för vårat eget bästa.

idag gick vi till felli o hhämtade moppen,
körde hem elin o sen åkte jag o solade.
har inte gjort mycket mer sen dess...


















eeh ... tja ! zup ? zugen ? we're avaliable


ser jag ut som en häst nu ? :DDDD






















hahahahhaha oklaraste på hela kvällen !


slut på det roliga för min del ..
min katt ligger på mig o leker, hon verkar ha kul.
elin måste haft roligast.

Kommentarer
Postat av: ashtray

hahahahha, fyyyyyfan vilken oklar tjej jag är!

2011-04-16 @ 17:20:44
URL: http://ashtray.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0