körkurs

shuleluu !

var som sagt på körkurs idag.
eller, jag kom nyss hem faktiskt.
var där vid fem o det började inte bra.
med andra ord, jag hittade inte ingången.
var såhäääär nära att gå in i någons hem.
japp. så går det när pappa skickar iväg mig själv.

men det löste sig, jag hittade rätt till slut,
efter några minuters virrande. he he.
gjorde ett syntest som gick prima !
sen satt jag där inne i kursrummet typ.
o vem kommer in då om inte jacob ?
haha så jacob skulle på samma kurs.
nicebajs. så jag var inte helt lonley, utan jag hade någon.
kändes bra. kursen höll på från halv 6 till 9 typ,
med en liten rast. fan va segt det var.
men gött att ha gjort det nu !

nu ska jag sminka av mig o krypa ner i sängen o kolla greys.
mmmmm va mysigt !
såg att mamsen hade köpt såpbubblor till mig också,
visar dom imorgon.
pussis


ich liebe dich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0