guten morgen

fy i helvete vilket äckligt väder
jag verkligen hatar detta !
bläääää.

jag är trött också. o jag har drömt askonstigt.
typ att jag var inlåst i en bur under marken,
o skulle klättra över saker för att komma ut,
o det blev smalare o smalare hela tiden.
sen när jag kom ut skulle jag sätta mig i en gunga,
o försöka ta mig till en annan gunga.
låter enkelt, men det var på ett ashögt berg.
o min familj o alla deras kompisar satt på kanten av berget.
elin robertsson var tvungen att gunga innan mig,
så kom hennes bror o sa att han hade gjort det i thailand.
o vips så hade vi balklänningar på oss, min var grön.
asful verkligen !! sen fick vi ashög fart o simmade ner från berget.
o där var en mysig gunga som man kunde ligga i.
när jag hade lagt mig där vaknade jag.

jävligt konstigt ...
nu ska jag strax dra till skolan,
fast först ska jag lyssna på nrj wakeup call :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0