fredag 8/4

i know you've missed me,
but i have been busy ....
ska dra veckan lite kort:

måndag: skola, jobba.
var jättejättetrött.
tisdag: rätt seg dag i skolan, gjorde naturprov.
det kändes helt okej ändå...  åkte hem o chillade.
o pluggade. o kollade säkert lite greys.
onsdag: skolan, bläää. tyskaprov, assvårt.
är sämst på läsförståelse !!!!!!!!!
bråka me mamma, hem, bråka me pappa,
breddträning, nana.
torsdag: ULLARED !!!!!
studiebesök för a1orna. sjukt roligt verkligen !
fick shoppa lite, sen studiebesök. superfun !
papi hämtade mig, åkte till mamis jobb.
fick håret fixat o blev sminkad, var med på en modevisning.
värsta jag gjort i mitt liv. 250 pers som kollade. ville dö.

oooo så idag !
en heltokej dag i skolan typ. lite seg.
åkte till stan me frey o elin, mötte upp nåra på cappuccino.
drog till eh (freijas val såklart) o fikade.
gick tillbaka till cappuccino, satt i solen o myste oss.
drog till jobbet, jobbade tre timmar.
papi hämtade mig, hem o mysa me kusinen.
lillejohan ska sova här, lite mysigt !

så lisa, jag hoppas att du är nöjd !
big love


lite spam ba


gosiga klassisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0