yäyä

hmmm
idag påminde freija mig om mitt album på fb.
har länge haft planer på ett nämligen.
äta bör man annars dör man.
otroligt sköna bilder på folk som äter helt enkelt.

hade sorterat bilder o skulle publicera albumet förut.
men nää då funkar det inte. jävla facebook.

testade dock att göra på ett annat sätt nu, o det verkar funka.
det tar jävligt mycket längre tid, men oj vad värt det är.
förbereder mig på min död ..
bilderna kommer nog inte att uppskattas av alla ! hahah

aah ikväll då ?
jag taggar hemmakväll.
idol om en halvtimma. lite glass.
helt okej


















pics like these .. hhoho


Kommentarer
Postat av: Andyy

Fasan va sköna bilder

2010-09-18 @ 00:58:46
URL: http://outfitten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0