underbar helg med felli

haha rubriken talar verkligen.
har haft en underbar helg.

igår drog vi ju in till stan.
träffade frida, pardis, rebecca, elin o mimmi.
satt på condeco i flera timmar.
när klockan va typ halv 7 började vi dra oss hemåt.
åkte o fixade en grej, tog moppen till sands.
kom hem vid 8. käkade våra goa vårrullar.
cepade som fan.
fixade oss lite snabbt. gick hemifrån 9.
jätterandom träffar vi arvid på väg till bussen.
ännu mer random, han ska hem till linda.
haha. helt sjukt. aja.

drog in till stan. mötte mimmi o rebecca på kungsport.
gick hem till oliver i vasa, typ.
va där med massa folk, det var trevligt.
drog vidare. det hände massa saker.
kom till avenyn. träffade några.
när klockan va 1 skulle jag o felli dra hem.
vi hittar en kundvagn. jag sätter mig i den.
en norsk kör mig över spårvagnsspåren till andra sidan.
det gick fort. hahaha.
på väg mot kungsport träffar vi victor o co. haha. lite kul.
träffade gustav o adam på kungsport lite snabbt.

på väg hem från bussen cepade vi som fan.
haha jag tror aldrig jag har skrattat så mycket.
grymt sköna filmer har vi iaf. mmmm.
haha, va hemma typ halv 3.
nanade till melissa horn nån timma senare.

idag vaknade vi halv 12.
käkade lite pannkakor. chillade på det.
drog o sola. haft en grymt skön dag.
älskar dig felli, vi har haft bästa helgen.



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0