torsdag 30/9

tjaaa coolingar !

rätt okej dag i skolan idag.
hade samhäll. sen håltimma/lunch.
en latte på landala, mmmm goottt.
sen matte men den missade jag.
sen studiegrupp. sen grupparbete på håltimman ist för lektion.
slutade efter det, o åkte till mamis jobb direkt.

kom dit vid 3, käkade lite god sushi.
va där till halv 9, de hade lite drop in o sånt där idag.
det var trevligt !
jag fick en ny skinnjacka också, mmm den är riktigt fin.
love it. ååh.

nu har jga kommit hem, gjort lite matte, duschat.
lyssnar på joshua radin. aaaaaaa.
imorgon ska jag äntligen träffa frida !
åh det var så längesen vi sågs o bara pratade om allt.
o på lördag ska jag va me min bästa hest.

ha de gottit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0