tisdag 7/9

hääälluuuu !

haft en grymt go dag idag faktiskt.
började klockan 10.
två lektioner i västra. rätt chill.
slutade halv 1. lite fil o flingor i bamba.
gick ner mot stan.
träffade kristin, jesper o fabian vid subway.
sen träffade jag nils, erik, oscar, johan o några.
drog ner mot kungsport o chillade vid floden kanalen.
satt där en stund, sen kom det lite mer folk.
innan jag drog kom även emelie, malin o frida.

drog därifrån strax efter 2 typ.
åkte till gothia towers där jag mötte victor o mormor.
käkade en räkmacka på heaven 23.
mycket trevligt ! hihi.
vi körde mormor till centralen, sen åkte vi hem.
kom hem för typ 20 minuter sedan.

nu ska jag plugga..
har massa till imorgon. sjukt segt.
vi hörs senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0