tisdag 14/9

tjaaaaa !

imorse när jag vaknade funderade jag starkt på att banga skolan.
hade en jävla lektion.
det regnade ute.
mysbyxor, kladdkaka o sängen kändes såå mycket bättre !
men nä. jag gick ändå.

va i skolan i en timma.
sen drog jag, andrea, frida, emelie o sigrid in till stan.
frida o sigrid gick, så mötte vi andra upp nils, erik, oscar o johan.
va me dom lite, sen skulle dom dra till skolan igen.
vi började dra oss hemåt.

beställde pizza, hämtade den o åkte hem.
chillade hos mig nån timma.
andrea skulle vara barnvakt o jag o emelie skulle på spelarmöte.
så va vi i önneredshallen i typ två timmar.
träffade anton o nåra, hade möte med breddlaget.

kom hem nu, ska duscha o sova.
orkar inte skolan imorgon heller, men måste gå.
ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0