söndag 26/9

hälluuu !

pretty bad update this weekend ..
haha.

i fredags var vi som sagt hos my.
det var jätteroligt !
massa skönt folk o det var kuuuul.
drog till bk på väg hem också, rätt gott.
kom heeeem.

vaknade igår morse, halv 8 av att jag mådde illa.
lyckades somna om, vaknade 11 när klockan ringde.
mådde fortfarande illa.
släppte ut mitt hår. tack för kriget freija (y)

duschade, fixade mig lite, drog in till stan.
träffade felli på firren, sen kom andrea.
jag o andy gick o fikade på eh.
pratade massa. sen kom freija också.

jag o freija åkte hemåt, träffade bea på bussen också !
kom hem, packade ner lite kläder o drog till freija.
där började vi om igen.
fixade oss o drog till cass på tjejmiddag !
vi var säkert 20-25 tjejr på middagen, supertrevligt verkligen.
det kom ännu mer folk o vi hade jättekul.
sen spårade det lite o alla fick dra.

kom hem vid halv 2 eller nåt, somnade direkt.
vaknade av lite sms idag.
idag mår jag som jag förtjänar efter denna helgen.
men det har vart galet kul !











































såååååååååååå där va lite fina bilder också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0