söndag 19/9

heeiiii <333
haha nää.

igår chillade jag hela dagen.
mot kvällen åkte jag till sands o mötte upp freija.
köpte godis, drog hem till henne.
amie o felli kom.
freijas tvrum, duntäcke, kuddar, filmen SALT
o självklart när man är med dom var datorerna med.

hade en riktigt bra kväll !
älskar er tjejer

kom hem vid 3 i natt typ.
jag o freija hann sätta på en till film när felli o amie drog.
vaknade av mig själv kl halv 2.
aaa nää inte ångest eller så.
gick in i badrummet där victor va.
när jag skulle be honom gå ut insåg jag att jag hade tappat rösten.
kan inte prata. kuuuul !

här är en skön bild från igår som jag tog av amie

lägg märke till datanörden längst bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0