söndag 12/9

tjaaaa !

haha ja, det har häänt en del sen sist.
som vanligt, haha.
vi var hos pardis igår, det var jättetrevligt !
massa härligt folk o aah det var roligt.
felli skulle sova hos mig, men drog in till stan.
jag fick skjuts hem på moppe.
det räcker så. kom hem själv vid 2 iaf.

imorse när jag vaknar ligger felicia bredvid mig.
först blir jag livrädd.
sen undrar jag hur fan hon kom dit.
haha. vi hade tydligen pratat i natt.
jag hade lagt ut en nyckel åt henne, haha.
den är underbar.

felli drog vid 11, hon skulle hem o plugga.
jag chillade lite, sen kom philip in o kolla teve.
strax innan 1 lämnade jag phille o träffade malin.
vi satt på eh på torget i nåra timmar.
pratade o skrattade o hade det jättemysigt.

nu ska jag plugga lite, sen ska jag nog träffa victor.


lovielove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0