onsdag 1/9

det är fan helt sjukt.
detta året har gått så fort.
för 8 månader sedan var jag i thailand.
åh. det går för fort.
för en månad sedan var det sommarlov.
för 3 månader sedan hade jag fyllt år igår.
för 4 månader sedan hade vi inte vart i prag.
för 5 månader sedan åkte jag till egypten.
det är galet.

aja, denna dagen har la vart helt okej.
sjukt segt att gå upp.
fick skjuts till skolan, det var ju chill iaf.
tyska med energiläraren. rätt nice.
sen massa andra lektioner.
hade alla lektioner i olika byggnader idag typ.
rätt segt ..
har haft huvudvärk typ hela dagen också.
det har inte blivit bättre.
har försökt sova en stund. tagit lite ipren o så.

måste nämligen få bort den.
för ikväll äre träning med breddlaget
är lite nervös.
men det blir nog rätt kul.
kan gå dit o testa iaf. det kanske blir bra.


en av alla mina snygga pojkvänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0