måndag 20/9

kul med sverigedemokraterna i riksdagen.
fast nä.
enter
pretty schlapp dag i skolan.
min röst har fortfarande inte kommit tillbaka.
det är typ värre idag än igår.
dum som jag är försöker jag ju prata också,
det gör inte direkt saken bättre.
nu har jag ont i halsen o kommer inte prata mer idag.
enter
på bussen på väg hem var jag en sån jag själv hatar.
jag satt o hostade.
det är så jävla äckligt !
hatar folk som sitter o hostar på bussar ..
nu var jag en själv. usch på mig.
enter
fick gå hem i spöregnet också.
min tidning som jag haft som skydd innan gick sönder.
fml.
nu har jag käkat mellanmål o ska plugga.
inger bexell är galet generös med läxor !
vi hörs, ha de
enter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0