måndag 13/9

tjaaaaaaatja bloggen !
hahahaha fan va fult.

det har vart en lång dag idag.
men den har varit bra.

började 8 med samhäll.
jättechill. sen svenska.
subway o intervju, big like.
matte. håltimma, plugg i biblioteket.
nej ni läste inte fel.
vi satt o pluggade i biblioteket.
fast det hände lite annat kul också.
hahaha, emelie o andrea (L)
tyska. älskar bexell. hon älskar mig.
sluta halv 4.

in till stan. träffade massa folk på vägen.
träffade victor. hem nån timma senare.
telefon jättelänge med jättemånga.
har precis käkat middag, typ.
lite sent kanske, men det blir så ibland.

nu ska jag inte gå o lägga mig.
börjar fan 10 över 11 imorgon !
slutar halv 1. mmm ibland har man det bra.


asså det är så fruktansvärt sad ...




så kan det sluta när man pratar öppet om saker o ting.
öppet o högt i ett tyst bibliotek.
HAHA. jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0