lördag 18/9

hej !

har insett att jag kan vara största tönten.
ifall det är så, är jag iaf medveten om det.
haha.
jag är en sån som har rätt svårt att släppa taget.
jag kan inte räkna på mina 10 fingrar alla gånger jag gråtit över min dator som kraschade.
alla bilder. alla minnen. alla filmer.
det gör ont i hela hjärtat och jag kommer alltid att vara sån.
svårt att släppa taget helt enkelt.

jag är fortfarande sjuk.
o när man e sjuk har man ingenting att göra.
då kom jag på en jättesmart idé.
jag gick in på min bilddagbok.
jag var nämligen en riktig tönt när jag gick i sjuan-åttan.
jag la upp bilder där varje dag.

dagar som denna älskar man det.
o man älskar att man är en sån som inte kan släppa taget,
o inte har raderat sin bilddagbok. eller tagit bort alla bilder.

så vad har jag gjort nu ?
joo jag har sparat massa sköna bilder som jag tog i sjuan.
med min mobilkamera.
herregud. titta o njut säger jag bara !









































o vet ni vad det bästa är ?
det finns typ 40 till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0