hmm ?

var precis inne o kollade på min blogg.
sjukt irriterande att det inte blir mellanrum ?
typ som i alla andra mina inlägg, när jag gör hopp ner.
jätteirriterande.
tror att det är för att jag är på mac ...
så från och med nu skriver jag enter där det ska vara mellanrum.
enter
hatar att vara sjuk.
orkar inte.
men det har vart rätt chill ändå.
brummade ner till ica o köpte solo o vr.
hem, baka kladdkaka.
får sms av freija: ashton på femman 12.45
made my day.
jag är så kär i honom. åh.
enter
nån som vill dela med sig av nåt kul ?
har nämligen rätt tråkigt.
la upp typ .. 4-5 bilder i mitt album på fb.
ÅH VAD JAG HAR TRÅKIGT!!!!
den som läser detta har inget liv.
hejdå.
enter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0