fredag 3/9

hälluuu !

hade vi en grymt chill dag i skolan.
började 10 o b-klassen slutade 12.
så jag o hanna drog ner på stan.
gick runt lite, mötte upp amie, cass o edström.
gick till eh, sen kom resten av affärstjejerna.
så kom felli också. så kom ännu fler, o nåra gick.
jag gick till firren där felli o cass var, sen gick vi till sense.
där vare typ 20 pers eller nåt, haha. trevligt !
gick vidare med freija, elin, amie o sara till fröken olsson.
sen kom felli o cass dit också. satt där en stund ..

drog hem vid 5 typ. kom hem.
insåg att jag inte skulle få någon middag.
åkte till felli. stannade där, haha.
vi var så sjuukt otaggade på att göra nåt ..
om jag ska vara ärlig låg vi i hennes säng i 17 timmar.
hahahah, det är fan sjukt.
aja, vi hade en grymt bra kväll igår ändå.
älskar dig felli (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0