fredag 24/9

hääjj coolingar !

blev ingen update igår. hehe.
whatever.
efter skolan kom jag hem, kollade på idol.
pluggade lite, sen åkte hela familjen till farmor.
hon fyllde nämligen också år igår !
så vi käkade där o så.
när jag kom hem pluggade jag lite till,
sen gick jag o la mig ganska tidigt.

imorse vaknade jag kl 8 när klockan ringde.
kände mig verkligen helt utvilad !
grymt skönt.
pretty schlapp dag i skolan också, slutade halv 2.

drog in till stan med frida.
mötte upp felli på firren.
tog me en klänning hem som jag ska ha imorgon !
wiihuu :D hähä.
mötte upp fleeer folk, sen kom frida wall så gick jag, felli o frida till firren.
där träffade vi amie, cass o linnéa.
efter en stunds velande gick jag, freija o felli bort mot centralen.
jag köpte en latte också, och betalade med 86 femtioöringar.
känn på den ! hahah.

jag stressade hemåt, träffade elin o rebecka på bussen.
nu är jag hemma, har dammsugit mitt rum o duschat.
om en timma ska jag va på släktkalas,
o senare ikväll ska jag till my.
det kommer bli grymt ! :D

nuuuu har jag lite bråttom.
vi hörs imorgon !
här kommer lite sköna bilder från de s enaste dagarna.
ppuuusss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0