chillidill

har haft en riktigt chill dag idag.
o det har vart jätteskönt !

fick träffa mami en stund innan hon åkte.
det var ju lite mys.
sen har jag typ pluggat lite.
o städat lite. fast väldigt lite.

näfan jag vte inte vad jag har gjort.
fixat ett album på fb (y) woho.

sitter o försöker planera lite vad jag ska göra ikväll.
det går sådär, typ.
haha. nää men jag e otagg pga vädret.
myskläder o godis me freija låter lockande.
men e lite småsugen på att dra iväg.
får se vad det blir.

puzzz


jag undrar om detta är oseriöst ?
man får väl inte på riktigt döpa nån till kissekjao ?
stackars unge isf ..

Kommentarer
Postat av: Sara Berg

Hej du!

min man sökte på "KisseKjao" och såg att du hade lagt upp bilden på vår dotters födelseannons!

Kan lugna dig genom att berätta att KisseKjao är vår katt och att texten bara var en kul grej för att våra vänner skulle se anonsen snabbare :D

kul att du la märke till den iaf! var säkert fler än du som reagerade;)

Ha det gött!

Sara, Tobbe, Alexis och såklart vår håriga lilla vän KisseKjao

2011-03-14 @ 12:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0