torsdag 21/10

hajjjhajjj !

supergo dag idag ! dock svinkallt.

började 10 o slutade två timmar tidigare.
richard e allt bra schön ibland !

drog till sjölins när jag hade slutat.
mötte upp linnéa först o pratade lite med henne.
sen gick jag, felli o freija till eh.
satt där en stund o chilla, sen kom elin också.
va kvar till fyra typ, sen drog vi oss hemåt.

på väg hem hetsade jag o freija felli så jävla mycket.
haha, förlåt älskling, men det är så jävla kul !
jag o frey är iaf grymma på det. hihihi !

kom hem, chillade me värra en stund.
sa till honom att byta från sin fula profilbild.
asful verkligen, vad tänkte han ? nää. inte okej.
när han drog började jag med samhäll.
har gjort klart 40 fucking instuderingsfrågor om politik !!!!!!!!!
google (L)

btw, vafan hände med vädret ?
det är typ storm. o iskallt. o jag kommer inte våga gå ut.
mm. nä. ha de.


zöt tjej me bruna snela ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0