söndag 24/10

heejjjjj !
kass update i helgen, men whaevvaa.
igår satt jag o pluggade från halv 11 till 1.
hoppade in i duschen, fixade mig snabbt.
mamsen kom halv 2 o så åkte vi till stan.
fixade lite grejer o såå !
.
på kvällen kom freija o malin till mig.
vi lagade mat, kollade film o åt glass.
favvogirls, hur bra som helst !
.
malin åkte hem o vi fortsatte kolla film,
eller ehh... jag somnade i soffan.
halv 4 i natt väcker mamma mig.
då var freija borta.
kvar ligger en lapp o i min mobil finns två söta bilder på mig.
hehe. skön kompis jag är.
.
idag vare upp vid kvart över 10.
match me bredden !
haha gick sådär. vi måste börja träna på våra träningar.
måste skaffa en coach.
måste se till att alla kommer på träningarna.
o matcherna.
mötte wasaiterna o förlorade me 6 bollar eller nåt.
.
nu äre plugg som gäller !
pppppuss
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0