måndag 18/10

ganska äcklig dag, så.
ganska slapp ändå.
typ klar med veckans matte.
plus läxan, rätt gott.
rätt ambitiös tjej !

samhällsredovisningen gick bra.
det var jätteenkelt.
ångrar att jag ens la ner tid och försökte plugga.
tyskapjäsen gick också bra.
aschenputtel in meine herz. ? oklar tjej.

mami made my day and picked me up at school.
verkligen helt underbart.
kom hem, hoppade i overallen.
börjat skriva på en svenskaredovisning,
det går rätt bra. är så duktig idag, får mycket gjort.

ska fortsätta gotta mig nu.
plugga lite till o sen bara schlappa !

puss på en äcklig dag där jag får mycket gjort


o puss på glädjen i denna bilden.
med min bästa ponny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0