måndag 11/10

tjaaaaatjatjatja !

oj vad jobbigt det var att gå upp imorse.
trodde aldrig att jag skulle orka..
o det jävla mörkret, fyfan !

men jag tog mig upp och åkte till skolan.
dä va nääiz zom vaaanligt hähä.
på håltimman satt jag, lisa o johan i biblioteket.
skulle plugga, men det blev inte så.
som vanligt, hehe.
bang på b-språket o vi drog till eh i vasa istället.

där träffade vi rebecka, anton o fredrik.
frida va me oss ocskå.
satt där i nån timma, sen kom elin o alla utom frida o jag gick.
va kvar nån timma till, sen drog vi.

kom hem för en liten stund sen tiieeep,
har en chill vecka i skolan me inte så mycke plugg,
det är nice :)


våran blivande katt !
astrid heter hon, 4 veckor gammal.
tusse vad söt hon är !
får henne tidigast i december.
åhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0