lördag 9/10

hääjjjj !

igår va en braaa dag.
först hade vi matteprov,
det gick dock åt helvete.
hehe.
men sen vare pancakes i bamba !
o sen hälsosamtal istället för info & layout.

drog in till stan, träffade felli.
frey kom till firren, vi gick mot sense.
träffade folk där, sen gick jag o freija till condeco.
satt där o prata o så, sen kom sara o rebecka.

åkte hem med lotta vid halv 5.
åkte o handlade, sen direkt hem till felicia.
lagade maaat o så, o vid 6-halv 7 kom tjejerna.

jag, felli, amie, freija, cass o malin.
just like old days, men vi saknade frida !
en grymt bra kväll iaf.


idaaaaag är jag glaaad :)
ska raka benen nu, sen åka o sola.
efter det ska jag plugga lite.
sen äre middag hos frida ikväälll !
det kommer bli gryyymt.
tror att emelie nanar här också.


en zöt bild från igår !
mer kommer laaateeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0