lördag 30/10

hajjhajj !

igår efter skolan drog jag till stan.
mötte upp freija o massa på firren.
jag o freija drog till centralen där vi mötte upp fredrik,
sen kom felicia o lisa dit också.
jag, felli o freija satte oss på eh i några timmar.
fikade o pratade massa, supermys.

va hemma vid halv 7.
fixade mig lite, käkade.
papi körde mig till felli.
vi fixade oss där, lisa o freija kom ocskå.
skulle till örgryte till simon.
kom till örgryte, men inte till simon.
gick fel. frågade om vägen i ett hus. stannade där.
hahaha. nää men vi kände faktiskt nåra där, visade det sig.
jätterandom verkligen ! haha sjukt kul.
stannade där ett tag, sen drog vi till stan.

va på deep nån timma innan vi drog hem.
drog en bk också, mm mgottt.
va hemma hos felli vid halv 3.

var hemma hos mig själv kl 11 idag.
bråkade med pappa.
rätt ochill. hans fel.

idag blire fixa lite hemmaaaa,
sen ikväll träffa tjejerna i klassen o dra till örgryte igen ! hahah.

puuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0