lördag 2/10

tjaaa !

slutade 12 igår, rätt gött.
men vi drog en bamba ändå.
sen satt vi ute på lekplatsen o chilla en stund.
strax innan 1 drog vi oss mot stan.

vid 2 mötte jag upp min saknade frida !
vi satte oss på eh, satt där nån timma o pratade o så.
ååh det var så bra. supermyz.
sen gick jag o mötte upp felli, cass o tjejerna.
vi gick runt lite på stan sen o vid 5-6 nån gång drog vi hem.

kom hem till cass runt 7.
sen kom felli, elin, rebecka o sara dit ocskå.
vi käkade tacos o myste där en stund,
sen ringde nån o så drog vi till långedrag.
sjukt ovärt, vi stannade i 15 innan vi drog hem igen.

va hemma runt 12-halv 1.
somnade direkt o sov till halv 1 idag.
jättttteskönt.
nu har jag käkat lite, städat mitt rum lite.

senare ska jga träffa malin, gottttit !
saknar dig min lilla ponny :(

hääär är två söta bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0