lördag 16/10

hello you !

igår stannade jag i stan jättelänge, haha.
träffade freija efter skolan,
drog på café runda med henne o elin, haha.
sen joinade fler oss under tiden.

kl 6 va vi på salt o peppar i linné.
där vare jag, freija, cass, sara, amie
pardis, nikolas, ludde o henke som väntade på frida o felicia.
frida åker nämligen iväg idag med skolan
o kommer hem i december igen.
så vi hade en överraskningsmiddag där för henne !
åh det var så mysigt. så himla bra  verkligen.
kommer sakna dig massor frida.
ha det bäst !

drog hem, o elin kom hit.
vi låg i min säng o åt chips hela kvällen o halva natten.
sjukt värt ! haha !

idag har vi varit på våra bröders match, hihi.
va snela vi är !
myyyzpyyyz.
ska tillbaka till borgen om en dryg timma, min kusin spelar.
men de e niiiice !












Kommentarer
Postat av: amie

åååh sofia! imorgon kan vi ta höst bilder efter skolan????

2010-10-24 @ 18:56:12
URL: http://mestamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0