galet irriterad

nånting som gör mig så jävla irriterad just nu är mamma.
igår ringer hon när jag va i långedrag:
m: vad gör du ikväll då ?
j: jag är hos en kompis i långedrag just nu.
m: aha, så du är inte hemma o tar hand om sally?
j: nää, varför skulle jag ?
m: men pappa o victor är ju inte hemma ?
j: nähe ? vadårå ?
m: du har ju vetat om jättelänge att dom inte ska va hemma !
j: jag fick reda på att victor skulle på middag igår?
m: du har vetat om det jättelänge, sofia !

då blev jag arg o klickade henne.
så ringer hon nu o fjäskar jättemycket.
sen säger hon:
du blev väl inte sur för att ja gsa till dig igår ?
j: nä.
m: jag tyckte bara synd om sally. att ni alltid gör så när inte jag är hemma.

eeeeeeeeeeeeeh ursäkta ?
ta me hundjävlen när du åker iväg då o låt oss ha ett liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0