freitag 22/10

halllåååååå
jävlar i helvete vad det blåste igår.
rätt gott när mamma kom med ett till duntäcke till mig.
sov ganska gott i natt ...
.
skolan, aa, mm. som vanligt.
inga riktiga cornflakes i bamba idag .. :(
info layout o sofia va lite busig.
tog me mig boken hem, har prov på onsdag.
nu kommer görel bli arg ! hihihi. care
.
hade jätteont i huvudet ..
så istället för att dra till stan åkte jag hem.
köpte en glass också .. åh va gott !
.
nu chillar jag hemma, ska krypa ner i sängen strax.
sitter här me ett glas start.
varför har ingen sagt lite tidigare hur jävla gott det är ?!
mmmmums.
mmmmonyttigt. hähähähä. whatever.
oj vad pigg man ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0