10-10-10

hähäh de e fan en cool dag idag !

igår. vart ska jag börja ?
först skulle vi hem till frida.
gick vilse på väg från busshållplatsen,
i en och en halv timma med en kundvagn.
braa jobbat av oss, tjejer !
kom till frida, käkade god mat, dansade breakdance.

drog oss mot calle.
vi va la typ 30 pers eller nåt som kom samtidigt ?!
haha, pretty fun.
gick vilse lite då också, men det löste sig. hehe.

va hos calle resten av kvällen dåå !
haha det var verkligen skitkul.
aaah en grym kväll helt enkelt.

jag o emelie lyckades hinna me bussen hem också !
sprang till busshållplatsen och ajaj mina fötter.
men vi hann ! fortfarande stolt över oss.
bussresan behöver vi inte prata om.
försvarssprayer borde verkligen förbjudas helt...

kom heeeem iaf, gick o nana vid 3 typ.
upp 10 idag.
samling 11.
match 12.
behöver jag säga att alla va bakis ?
behöver jag säga att vi förlorade med 18 bollar ?
näää.

bilder från igår kommer !
senare.

Kommentarer
Postat av: Emelie!!!!!!

Hahaha fan va jag skrattar när jag läser detta haha

2010-10-14 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0