torsdag 11/11

hejjjsannn.

kul att jag är sjuk liksom
fast nää.

nä men igår mådde jag verkligen jättedåligt.
feber, ont i hela kroppen o jätteont i halsen.
typ så som det brukar bli för mig nån gång ibland.
imorse hade jag ocskå feber nrä jag vaknade,
så jag gick inte till skolan idag heller.
men min hals e mucho bättre idag, o det är ju bra iaf.

har typ inte gjort nånting dom här dagarna ..
pluggat företagsekonomi, prov imorgon.
chillat i min säng tieeep.
helt okej ändå, men rätt schegt att va hemma.

har kollat upp lite saker vi ska göra i new york också.
mmmm nu äre mindre än en vecka kvar till vi åker :D

SÅ GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER HELLER.
DAMP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0