tisdag 2/11

heeeeeeeeejjjjj :D

hann inte blogga igår ..
allting blev jättestress, hehe

va hemma till halv 3, då åkte jag till stan.
mötte upp frida o elin, gick runt lite.
satte oss o fika o åt lite godis, hihi gootttt.
elin drog o jag o frida käkade middag.
drog oss bort mot lisebergshallen vid 7.
mmmmatch me bredden oh ja !

haha, vi hade skrapat ihop ett lag under dagen.
tack alla som ställde upp :D hähä
vi vann med 31-14, asbra ! gott tjejer

efter matchen drog jag till freija.
somnade i soffan, vaknade här imorse.
vi har inte gjort nånting på hela dagen, aschill.
körde moppe i ösregnet hem till mig,
hämtade sex and the city, åkte till åhallen,
köpte gottis, drog hem o började satc-maraton.

nu har vi kollat på ettan, o hittar inte tvåan.
ska laga lite mat, o taggar ph o dh snart.
vem sa att vi var tvnördar ?
jag hörde inget iaf.

nu ska vi fortsätta kolla vänner, pusss !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0