tisdag 16/11

gomorrooon !

fan, det känns typ som lördag idag !
vad hädne där liksom ?

nä. är ju som sagt ledig idag.
ska till ebbaskolan om en timma typ.
hälsa på kenneth o roggan, kolla hur allt är.
faan i helvete vad man saknar den skolan !
allt var så jävla underbart där.
ebba är den bästa skolan som finns,
med dom bästa lärarna. älskar den skolan !

ska iaf dit me felli, cass o frey.
sen åker jag till mamis jobb o är där lite,
hon är ensam idag så jag ska svara i telefon o så.

när jag kommer hem måste jag börja packa !
åååhhh jag är så taggad nu !
detta kommer bli så jävla bra. åh.


klassrummet.
dynan på stolen.
kenneth.
ebba.
så jävla mycket kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0