söndag 7/11

idag är jag trött.
jättetrött typ.

igår va vi i partille.
hahah, så jävla fail.
men vi hade så jävla kul.
älskar våran underbara klass !
making my days <3 haha.

jag, emelie o andrea sov hos andrea.
jättemysigt.
synd att vi e hemmatjejer liksom.
eeeeeh?
emelie drog imorse, jag o andy myste i hennes säng.
åh så goooottttt.
sen gick vi ut på en promenad med hanna.
supermys verkligen.

mamsen kom o hämta mig,
vi åkte o kollade på bio.
hämden. sådärbra. rätt konstig.
hem, mat, overall, glass me värra o phille.
mmm rätt gott.
värra har gett mig en lårkaka typ.
cepeunge.
kul ändå att jag tappade glass på golvet.
kul att jag la det i hans skål, utan att han märkte nåt.
haha, så jävla rätt.

jag har hur jävla många bilder som helst,
men jag orkar verkligen inte nu.
imorgon. eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0