onsdag 17/11

god morgon !
klockan är 20 över 8.
jag borde gå upp om en timma, tidigast.
men nä. här sitter jag alltså.
efter 5 timmars sömn.
jag är typ inte ens trött.
sovit för lite för att vara trött, eller nåt.
.
igår hände en jävla massa saker på kort tid.
det känns som att jag åker precis när allt händer.
o det är rätt jobbigt. jag behöver vara hemma.
samtidigt ska det bli jätteskönt att åka iväg nu.
o jag är så JÄVLA taggad ! helt sinnes.
.
tåget går vid 20 över 4, innan dess har jag a lot of things to do.
kl 11 ska jag vara på utvecklingssamtal.
hoppas inte att det tar lång tid, då dör jag.
runt 12 ska jag möta upp en person o käka lite.
ska hinna fixa lite saker i stan innan dess hade jag tänkt också.
o framför allt ska jag hinna packa klart !
.
men det är småsaker.
allt löser sig.
.
time is all we own

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0