måndag 29/11

hade skrivit ett nice inlägg igår om helgen,
som jag dock glömde att publicera.
smart av mig va ! tänker inte skriva om det.
inte nu iaf ! he he.

iddag lyckades jag boka in mig på dubbelpass också.
body pump o step. två timmars träning.
jävligt gött faktiskt ! haha.
go träningsvärk lagom till simningen imorgon.

på tal om simningen.
här kommer den klassiska ångesten.
simning med klassen.
nya klassen. kul att visa sig i bikini.
största  fetaste jävla ångesten.
jag vill fan inte. usch.
fast sen kom jag på en sak, efter att ha pratat med lisa.
världens bästa skönaste lisa.
varför ska man ha ångest egentligen ?
varför skämmas över sig själv liksom ?

det klassiska ..:
om du inte älskar dig själv kan ingen annan heller göra det.
det är faktiskt sant.
varför skämmas över sig själv, när man kan vara stolt ?
jag menar, jag är fortfarande samma person.
samma person, även fast jag har bikini på mig.
o med kläder har jag faktiskt ganska bra självförtroende.
o mina vänner gillar mig ju inte för hur min kropp ser ut,
dom gillar mig för den jag är.
oavsett ifall jag är pinnsmal, jättetjock eller bara sån jag är.

så nu borde min ångest vara borta.
det är den inte, men det jag skrev är ju faktiskt sant.
jag är fortfarande samma person.
om folk tycker att jag har ful kropp får dom väl tycka det då.
jag tyckr inte heller att den är jättesnygg,
men det är ju så den ser ut. o jag kan inte trolla.
jag kan inte bli smal o få en snygg kropp över en natt.
that's it. face it.

nu ska jag fortsätta plugga
o prata med världens bästa felicia.

btw freija, jag vet att du läser detta.
vi har inte julbak hos dig på söndag !
(vill inte riskera att mitt blivande pepparkakshus går sönder när vi ska bära det sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0