måndag 15/11

häjjjsannnn !

fan vilken chill dag jag har haft idag. typ.
nä men har inte haft så jobbiga lektioner.
o dessutom var det här min sista skoldag på 8 dagar.
det är faktiskt jävligt nice !
skolan är ledig tisdag + onsdag,
sedan åker ju jag o är ledig torsdag fredag måndag tisdag.
whaaa fatta nice !
åååååhhhhhh new york ! ååhh mmm åh
längtar som fän nu !

jaaaaaaaja.
har fått reda på lite mer info angående resan också ..
jag har hört fel  mamma har förklarat fel.
åker tydligen till new york på torsdag, inte onsdag.
åker dock till stockholm på onsdag !
så sover vi hos carin o sessan en natt innan vi åker.
men det spelar inte så stor roll, kommer ändå fram på torsdag.
o allt är stängt i usa på torsdag ändå,
för det är thanksgiving där.
åhhh jag är så sugen på att åka nu va !
mmmm.
aja, ville bara att ni skulle veta det liksom !

haaaa deeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0