lycklig

åh vad jag älskar känslan.
det är den bästa som finns.
jag är så lycklig.
o kan inte sova, bara därför.

tänker på blockflöjten.
wingardium leviosa!!!!!!!!!
hahaahha.
o hans-åke ..
vi hade brandövning idag. notera ÖVNING.
så börjar larmet tjuta
alla reser sig upp o andrea öppnar dörren för att gå ut.
hansåke: NEEJ ! STANNA ! TYSTA !
alla står stilla o ba eeh ?
hansåke: detta är en brandövning !! men kolla så att det inte är nån brand !!
alla ba ännu mer eeeeh ?
vafan hände där liksom ?
hahahahah hans åke ...

det gjorde min dag lite.

o nu vill jag bara säga igen,
att jag är lycklig.
jättelycklig.
allt är så jävla bra !

Kommentarer
Postat av: Frej

Glad 4 ya

2010-11-26 @ 14:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0