jag har simmat, o jag lever fortfarande !

haha !

nä men det var faktiskt inte så farligt.
alla har ju faktiskt samma komplex,
fast alla har olika förutsättningar.
o så farligt var det ju inte,
jag lever ju fortfarande.
vi tjejer tänkte på det förut,
att egentligen har ju killar mer press på sig än tjejer..
dom ska liksom vara vältränade med fetaste sexpacket,
ha en grymt vältränad kropp.
visst, tjejer ska vara smala, men vi behöver knappast nåt sexpack iaf !
alltid nånting positivt ;)

nu har jag vart hemma i en halvtimma ungefär,
o jag har precis skrivit klart min svenska !
fan vad duktig jag är !
får kolla igenom den lite senare, men den känns bra.

nu ska jag plugga försäljning o service,
göra företagsekonomin + tyskan.
good girl ! puss


här e pissemissen jag får om en och en halv vecka ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0