i'm home again

new york
new york.
älskade, underbara new york !!

har haft hur bra som helst verkligen.
shoppat varje dag,
gått så galet mycket.
haft så ont i fötterna så det finns inte !
eeeeeeeeh otränade fötter ?
näädå.

allt har verkligen vart udnerbart.
vi gjorde itne så mycket mer än att shoppa,
men vi var uppe i empire.
o vi gick i mitpacking district o west village,
ett supermysigt område på manhattan.

har ätit massa god mat,
o framför allt supergoa cup cakes från magnolia !
åh så gooootttttt.

sen har vi shoppat lite till ;) haha.

bilder kommer !


back to school today.
kul att börja 8 med tyskaprov.
aldrig fel liksom ..
men det gick rätt bra, tror jag !

lite schlappa lektioner,
felli o elin kom o hämtade mig efter fe:n
ååååååhhh vad glad jag blev
mina älsklinar.
har saknat er så mycket.
har saknat alla mina underbara vänner här hemma !
lots of love to you, hihi.

nu ska jag snart käka,
sen taggar vi match me bredden !
oh ja.
wish us good luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0