gött häng, typ

gött häng i freijas soffa, typ*
i ett dygn.
he he.

nä men jag åkte till freija igår.
tog me mig lite julmust o choklad.
låg i hennes soffa, kollade film o gottade oss.
vaknade vid halv 12 idag.
käkade lite pepparkakor.
kollade lite teve.
käkade scones med nutella till frukost, damn vad gott.
damn vad jävla farligt ! haha.

gick upp, chillade lite till i soffan.
blev sugna på sex and the city.
satte på oss regnkläder o åkte till mig.
hämtade satc, åkte till åhallen o köpte gottis.

åkte hem, hällde upp mera julmust o satte på satc.
en go marabou på det också, mmmm.
sen kom la familia hem, så gick vi ut med teddy.
sen upp i soffan igen, taggade ph.
lagade mat, upp i soffan. tagga dh.

låg kvar i soffan, fortsatte kolla teve.
mmmm.
sen kom jag på att jag behövde åka hem.
så jag gjorde det.
haft ett rätt gott dygn hhos freija faktiskt.

nu tror mång att jag o freija är tjocka o lata.
så är det inte.
vi har inte vuxit fast i hennes soffa,
vi behövde bara ha det lite chill på våra villkor ett tag.
om vi hade fått bestämma hade hela lovet sett ut så,
men nu äre nog inte vi som bestämmer.
ville bara avsluta detta med att försvara oss lite.









den sista bilden är ju bara så .. schöön
saknar dig felliiii


Kommentarer
Postat av: frej

"chill på våra villkor ett tag",

hahahahha löveit.

riiktigt gött häng änna asååe

bara vissa som kan få till sånna, like usss..

lajki

possposss

2010-11-03 @ 00:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0