torsdag 27/5

today was a good day.

haha. fick träffa min älskade saknade underbara bästa vän idag, bea anderberg. typ evigheter sedan vi sågs. det ÄR inte samma sak att prata varje dag om man inte träffas ! inte okej över huvud taget. nu ska vi iaf ses snart igen och det ska bli gr8. jag älskar dig.

idag blev jag också helt klar med uppsatsen ! feeeetingnice . känner mig sjukt stolt och jättenöjd med den !

jag har också hunnit klippa av en sisådär 7 cm av mitt hår . det är cpkort . o så slingade jag det också. jag kommer ha vitt hår när sommaren e slut. kul.

hieiehiei va på fioruccis vipkväll också o tvingade mamma ta hem massa saker som jag ska få när jag fyller år på måndag. hehhehehe . love it :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0