tisdag 4/5

hello ! 
idaaag är ingen vanlig dag, för det är fränkels födelsedag ! grattis going !

yeppp en ganska chill dag i skolan idag. tog sovmorgon hehehe för jag orkade inte gå på matten o läraren har ändå slutat ta närvaro så ahh. kom direkt till tyskan, där gjorde jag två nationella prov. gjorde först hörövningen o sen gjorde jag den skriftliga delen också som ajg missade när jag va hemma i torsdags . tror det gick bra !

efter skolan åkte iaf malin med mig hem. vi dampade lite, bakade brownies som vi ska ha på np i no imorgon, o vi har försökt börja med min packning . hahah, det går åt helvete. jag har med mig massssa saker, o det kommer bli ännu mer .. suck . jag kan verkligen inte packa. det går inte . mission impossible

nu ska jag plugga lite no, sen äre dh ikvällll o de e nice . vi hörs ! pusssssis

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du åka ? :)

2010-05-04 @ 17:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0