tisdag 25/5

goddagens !

idaaag fick vi tillbaka våra np i tyska. jag fick mvg på muntliga delen och läsförståelsen, vg på hör o skriv. fick mvg allt som allt, o behåller mitt mvg i betyg ! sjukt nöjd med det.
har även skrivit klart min novell och är typ klar med min uppsats i so. fan va grym jag känner mig asså !

jag harockså hunnit med att göra mina nails today ! dom blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag är faktiskt nöjd, dom är jättefina ! haha, jag har ju aldrig haft lösnaglar innan så det är lite scaary faktiskt. hehe . nä men jag e ju liksom rädd för att ta i saker typ en timma efter jag har målat naglarna, så ni kan ju tänka er hur det är nu .. haha

försökte ta en cute pic men det blev jättesuddigt ... visar med kamera när jag får tid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0