söndag kväll

ååh vilken uuunderbar dag jag har haft !

va me bea på dagen, vi bakade tigerkaka just like old days, sen va vi ute o tog massssa kort o bara hade det allmänt bra. kärlek till min beatrix (L)

sen käka vi middag me familjen o efter det åkte jag o mamma till stan o såg sex and the city 2 ! det var ju min morsdagpresent till henne så hon visste ingenting o de va kuuul :)
haha när vi kom hem va typ alla 92or här för att fira att dom vann cupen dom spela me sitt korplag idag, haha. dom vann typ 100 bärs eller nåt .. cp

det är ju dagen innan min födelsedag idag. och ååh. ÅH vilken nostalgi på detta.
för exakt ett år sedan satt jag o freija på e filt i möttvik. vi grillade marshmallows, drack pepsi o rökte marlboro light i kvällssolen. sen kom patrik också. asså jag kan inte sätta ord på den känslan.
vi cepade me mina snygga hjärtglasögon o freija körde hem mig vid 1-tiden. när jag kom hem skulle ja gå o lägga mig, o då hade mina föräldrar köpt en ny säng till mig! haha minns hur glaad jag blev. shit asså, what a great day.

Kommentarer
Postat av: Bea

Love this day :)

2010-05-31 @ 17:36:31
Postat av: f

underbart

2010-06-01 @ 09:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0