söndag 30/5

morning sunshines !

i natt har jag haft helt cepade drömmar... drömde bland annat om max, fan vad jag saknar honom o sommaren :( helt sinnes. sen drömde jag typ att jag blev jagad o att mina naglar ramlade av o massa sånt .. jättekonstigt.

idag äre iaf mors dag o jag (gullig som jag är) ska ta med mami på bio ! vi ska se sex and the city 2 :) my girls va på den i fredags men ja kunde ju inte hänga meeed dårå. dom sa iaf att den va jättebra !
beatrix min saknade älskade bästa vän kommer hit också, så ska vi va me varandra en stund o så. myspys !

igåår va ju familjen bratt här ! åhhh det va typ två-tre år sedan vi sågs sist så det var jäättekul att träffas igen ! typ lite jobbig stämning i början hehehhe men sen va allt like old days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0